Doel
Zeven topskills in (klant)communicatie
Een unieke Masterclass Vaardigheden. Die bijdragen aan elk gesprek.
Volledig afgestemd op de Erkend Hypothecair Planner, die zich verder wil ontwikkelen als persoon, in communicatie, gedrag en gesprekstechnieken.
De zeven vaardigheden zorgen dat gesprekken van onverwachte meerwaarde zijn.
Dat jouw communicatie onderscheidend vermogen heeft. Verbaal en non-verbaal.
Een praktische Masterclass. Laagdrempelig. Direct toepasbaar.
Doelen: persoonlijke groei, plezier en verhoging professionele communicatie.
Enkele onderwerpen:
• Hoe krijg je antwoorden die ertoe doen en het verschil maken?
• Hoe trek je het gesprek met jouw klant (weer) open?
• Hoe creëer je ambassadeurs zonder de getallen?
In deze Masterclass dus geen wetsteksten, beleidsbesluiten of financiële inhoud. Wél 100% aandacht voor bruikbare lering, handvatten en inzichten in effectieve communicatie. Met oefeningen en zelf ervaren. Kortom: met plezier praktische kennis opdoen.
Let op: deze Masterclass is NIET voor iedereen, zo eerlijk zijn we ook. Wil je in je comfortzone blijven? Dat is ook OK. Kies dan vooral een andere training, want dan is deze niets voor jou.
1 PE punt NVHP, 3A punten SEH