Doel
Hoe kiest het klantbrein langdurig voor jou?
Opnieuw geen wetsteksten, beleidsbesluiten of financiële inhoud.
Wél weer volop gericht op jou als mens én je vak als Hypothecair Planner.
Met als doel je mentaal te triggeren, te laten nadenken, handvatten en inzichten te geven hoe je renderend en langdurige klantrelaties opbouwt.
Ontdek de kennis uit gedrags- en neurowetenschap die succesvolle bedrijven als Rituals, Apple en Starbucks inzetten.
• Hoe maak je nu een werkelijke klant, een langdurige fan?
• Wat is daarvoor nodig in zijn en jouw brein?
• Welke communicatie- of beïnvloedingstechnieken kun je daarvoor gebruiken?
Hoe creëer je een ervaring die anders is dan die elke hypotheekadviseur kan geven?
Belangrijke informatie, boeiende onderwerpen.
• Taal. Cognitieve wetenschap.
• Oefeningen en inzichten in onbewuste gedrags- en denkstijlen.
• Van jezelf en je klant.
Wederom een gave Masterclass over brein, gedrag en communicatie.
Deze Masterclass is een verdieping op de Masterclass Klantcommunicatie in 7 topskills
Let op: ook deze Masterclass is NIET voor iedereen, zo eerlijk zijn we. Onderwerpen kunnen je uit je comfortzone halen. Wil je in je comfortzone blijven? Dat is ook OK. Kies dan vooral een andere Masterclass.
1 PE punt NVHP, 3B punten SEH